2017. augusztus 3., csütörtök

Magyarázat

Kedves megmaradt olvasóim, úgy érzem magyarázattal tartozom. Annak ellenére,hogy már oly sokszor megígértem, hogy ezentúl gyakran lesznek posztok és nem foglak mégegyszer itt hagyni titeket, megtettem. Nem foglalkoztam az oldallal, nagyon nem is érdekelt, hogy mi van vele és már az is eszembe jutott, hogy búcsut intek az egésznek és nyitok egy új blogot. Az új blog készen is van, mégis nem érzem azt magaménak. Tényleg az elmúlt időben nem voltam itt olyan aktív mégis annyira a szívemhez nőtt ez az oldal, hogy nem vagyok képes arra, hogy egy év után itt abbahagyjam az egészet és újrakezdjem ez valahol máshol. Tehát még egyszer utoljára megígérem nektek, hogy újrakezdem. Új erővel, hatalmas célokkal újra blogolni fogok és ezen az oldalon. Minden új tartalmat itt találhattok majd meg és remélem a negatívumok ellenére még mindig kitartóan és jó kedvvel fogjátok olvasni az új posztjaimat. Nem szeretnék ígérgetni, hogy milyen gyakran fog megjelenni tartalom, mert annak úgy is az lenne a vége, hogy megint hagyom a fenébe az egészet ezért csak annyit szeretnék mondani, hogy írni fogok és megpróbálok így a nyár utolsó hónapjában sok érdekes posztot összeszedni nektek. Talán már ezután a bejegyzés után olvashattok egy posztot, de lehet hogy az csak holnapra marad, mert jelenleg megint ráfüggtem a Trónok harcára és már alig várom, hogy elindítsam az új epizódot csak gondoltam előtte mindenképp tájékoztatnom kell titeket, hogy nem haltam meg, élek és virulok (mondjuk az elmúlt napokban még a házból kimenni se volt kedvem) és ami a legfontosabb, hogy újra blogolok. 

Hamarosan szeretném megváltoztatni a blog kinézetét így ha majd egy pár órára nem lesz elérhető az oldal nem kell megijedni, minden rendben és újult erővel, teljesen új kinézettel újrakezdjük az egészet. (szerintem ezt megcsinálom majd éjjel) És persze a régi bejegyzések is megmaradnak. 

Nagyon szeretlek titeket és remélem csodálatos napotok van!
Puszi, Krisztina a Virágcseppek írója.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése