2017. július 2., vasárnap

Boldogság #1

Nem szeretnék magyarázkodni, hogy megint miért tűntem el. Nem lenne hosszú magyarázat sőt talán még értelme sincs az egésznek, de ennek a posztnak megint nem ez a lényege. 


Ismét kellett egy kis idő mire megtaláltam azokat a dolgokat az életemben, amiktől boldogabb  leszek. És ha hiszitek ha nem ezeket valamikor tegnap éjjel találtam meg.
Az önbizalom növelő folyamat. Vicces, hogy még csak pár órája próbálok egy picit pozitívabban gondolkozni és magammal szemben is optimistábbnak lenni, de valahogy jobb érzés. Először is ismételten rákellett jönnöm arra, hogy nem az a fontos, hogy mások szeressenek hanem első lépésként szeretnem kell önmagam, úgy ahogy vagyok, a hibáimmal. együtt. 
A második dolog az, hogy tennem kell valamit az álmaimért. Igaz, hogy jelenleg még csak nagyon apró lépésekre vagyok képes, de most ez a legfontosabb. Például olyan régóta szeretnék már írni, de úgy igazán tudjátok, novellákat, regényeket, verseket. És eddig mindig találtam valami kifogást arra, hogy végre leüljek a Word elé és elkezdjem pötyögni azt a rengeteg mindent ami jelenleg is a fejemben van. De ezen hamarosan változtatok.
Újra elkezdtem spanyolul tanulni. Igaz ehhez elég nagy kitartás kellene és én vagy három éve próbálkozok ezzel az egésszel és még mindig nem  tudok ezen a nyelven megszólalni, de az elkövetkezendő hetekben ezen is változtatok. 

Tudom, elég érdekes, hogy ez a poszt nem igazán a boldogságról szól, de valahol mégis. Jelenleg a felismerés tesz engem boldoggá. Az, hogy egyre jobban sikerül megismernem magam és ez által javíthatok a hibáimon. 

Végül pedig itt egy zene, ami nem is tesz igazán boldoggá, de a lelkemig hatol és úgy gondolom ezt nektek is hallanotok kell. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése