2017. május 13., szombat

Makeup Tag



           
 Mint ahogy azt említettem néhány változás lesz a blogon, ehhez fűződik az is, hogy több témában lesznek bejegyzések. Nagyon érdekesnek találtam ezt a sminkelős taget, remélem tetszeni fog.

 1. Miért sminkeled magad ?
Mindig is érdekelt a smink és mikor pár évvel ezelőtt (elég fiatalon) megkaptam az első barbie-s sminkfelszerelésem, beleszerelmesedtem ebbe a világba, és azóta majdnem mindig, mikor nem itthon ülök pizsiben vagy otthonkában sminkelem magam.
 
2. Reggel amikor felkelsz vagy már az előtte nap este kitalálod milyen sminket fogsz viselni másnap/aznap?
Mivel nem vagyok profi sminkes így majdnem minden nap ugyanúgy sminkelem ki magam. Igaz, mikor egy hivatalosabb esemnényre kell mennem vagy csak bulizni indulok, akkor egy ideig gondolkozok azon, hogy mi is lenne a legszebb smink, amit képes vagyok elkészíteni.
 
3. Mondták már,hogy szebb lennél smink nélkül?
Pont a napokban történt meg az a helyzet, hogy siettem le a városba és se időm se kedvem nem volt valamiért kisminkelni magam és később találkoztam a barátnőimmel, akik már láttak egy jó párszor smink nélkül mégis megjegyezték, hogy "Minek is sminkeled magad, így is ugyanolyan szép vagy". Amúgy meg nem igazán adok esélyt az embereknek, hogy smink nélkül lássanak.
 
4. Ki a "Beauty Példaképed" ?
Ilyen nagyon nincs. Rengeteg beauty youtube-ost nézek, de közülük sem tudnék egyet megnevezni aki olyan nagy hatással lett volna rám.
 
5. Volt már olyan ,hogy elmosódott a sminked és emiatt kiröhögtek?
Persze, minden egyes nap végén úgy nézek ki mint egy pandamaci. Viszont azt nem értem, hogy ezért miért kellene valaki kinevessen... Ilyen mindenkivel megtörténik, aki sminkeli magát.
 
6. Mi lenne a te sminkmárkád neve?
Ezen még sosem gondolkoztam, de biztos, hogy nem ilyen klisés "The Beauty of Krisztina", hanem akkor valami sokkal kreatívabbat kitalálnék.
 
7. Ha választanod kéne mit választanál: Szempillaspirál vagy Pirosító lehetne rajtad egész nap?
Szempillaspirál, mert az nálam a smink alapja. Pirosító nélkül még valahogy kibírom.
 
8. Mennyi idő elkészíteni egy olyan sminket amiben van: alapozó,szempillaspirál, tus, rúzs és csillám?
Kedvfüggő. Van amikor 5-10 perc alatt eltudok készíteni egy bonyolultabb sminket míg máskor fél órát szenvedek egy rúzzsal és szempillaspirállal.
 
9. Melyik arc részedet szereted a legjobban sminkelni?
A szemem. Nem akarom, hogy ezt valaki rosszul értse, de imádom a szemeim így nem is kérdés, hogy azt szeretem a legjobban sminkelni.
 
10. Előfordult már, hogy elmentetek vacsorázni és kimentél a mosdóba megigazítani a sminked?
Persze és ez nem csak vacsoráknál történt meg, a táskám rengeteg sminkterméket szokott tartalmazni és hát a legtöbbször tökéletesnek kell lennie a sminkemnek és bizony ahhoz sokszor lekell checkolnom. 



Ti szoktátok sminkelni magatokat? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése